יום א', י’ בכסלו תשע”ט
    דף הבית  |  פעילויות  |  ספרים  |  מדריכים  |  יצירת קשר  |  הטיול לירושלים  |  פרטים למסע הר שאסטה אוגוסט 2013  |  המזה"ת-זמנים חדשים-האח הגדול  |  מסע ההתעלות שסטה 2011- קבוצת אווטר  |  מסע ההתעלות שסטה 2012-קבוצת הרמוניה  
אדמה (מתוקשר באמצעות איילת סגל) הבורא (מתוקשר באמצעות נועם קורל – גלעד)

פגישת תקשור מס' 2 בנושא החינוך מאת המתקשרות איילת סגל ונועם קורל - גלעד מיום 29.12.11 אדמה (מתוקשר באמצעות איילת סגל) ברוכים הבאים. מברך אתכם כאן אדמה, הכהן הגדול מטלוס. יקרים, אכן אנחנו נמצאים בעיר האור. אתם נמצאים בבית. ואנחנו מאושרים ושמחים, ורואים אתכם, ורואים את השינויים אשר הפלנטה עוברת. ואכן האנרגיות המגיעות אליכם ממקדש הלהבה הסגולה, שוטפות אתכם בטרנספורמציה, שאתם כולכם מבצעים כהוויות אור בימים הללו. ואכן התאחדתם, כל אחד מליבו המקודש, על מנת להגיע וליצור את השינוי בעולם החינוך שילדיכם חווים בפלנטה בימים הללו. ואכן אתם רואים את זה, ואתם חשים, חשים את שעליכם לעשות. ואנו נמצאים עמכם. ועליכם להבין כי מהשיחה אשר יצרתם פה, אנו רואים כי המציאות מתגשמת, ואתם בעלי הגשמה ובעלי יכולת ליצור. עליכם להאמין ליכולות שלכם כמאסטרים, להאמין ליכולות הטמונות בלבכם המקודש, ועליכם להמשיך בדרך האור אותה אתם הולכים. כל אחד מכם בעל יעוד רב גוני, וכל אחד מכם בעל צבע שונה, מאחת הלהבות אשר קיימות ביקום ובקוסמוס כולו. עליכם לדעת כי כאשר אתם חוברים ביחד, הלהבות משתלבות ויוצרות את השלם, את האחד. וכך אתם, בהחלטה משותפת, אשר תצא מהלב, ללא שיפוט, ללא אגו, ללא תחרותיות, ללא תכונות אנוש אשר מפילות רבים כל כך במימד השלישי, אשר מנסים להשיג ולהגיע להגשמה, אך הם אינם מצליחים לעבור את המשוכות. המעגל הזה הוא מעגל שנפתח ביוזמה משותפת וברוכה של עובדי אור נאמנים, אשר הולכים אחר ליבם המקודש, בדרך האור, מתשוקה אמיתית לבצע את השינוי בעולם הפנימי של ילדיכם, ילדינו. הילדים הנפלאים אשר יורדים אל הפלנטה מתוך בחירה. הילדים הנפלאים אשר מגיעים לפה על מנת ללמוד את השיעורים, וללמד את השיעורים לאותם בני אנוש. הילדים הללו, אשר בחרו להגיע בתקופה הנוכחית הזו, ב- 2012, והלאה. כן, הלאה, מאחר שהפלנטה אשר מהווה את השינוי ואת הטרנספורמציה בימים האלה, תמשיך להתעלות הלאה, והלאה, והלאה. ואותם ילדים הם בעלי היכולת להיפתח ולשנות, והם יקחו את תפקיד המפתח. והשינוי נעשה, והשינוי ימשיך להיעשות. אתם יכולים לבחור להוביל, ואתם יכולים לבחור להאיר, ואתם יכולים לבחור כיצד להאיץ את התובנות אשר נבנות מחדש בימים הללו, בזמן הזה. ימות המשיח בפלנטה. ואנו נמצאים אתכם לשאלות, ולתשובות, ולהנחיות. ואנו נמצאים אתכם להדרכה. והיכולת שלכם יחד עם היכולת שלנו, המופלאה והאלוהית, יוצאות ביחד בהרמוניה ושיתוף פעולה אשר תוביל אותנו לשם מטרת ההתעלות וההארה. עולמם של הילדים הינו במרכז. עולמם והיכולת להביא אותם לאיזון מתוך הרמוניה בפנלטה, חשובה מאין כמוה בימים הללו. ולכן יקרים אתם כאן. אנו נמצאים אתכם.היו ברוכים. אנו פתוחים לשאלות.שלום, אדמה. הבורא (מתוקשר באמצעות נועם קורל – גלעד) שלום לכם יקרים, כאן הבורא והבוראת שהם האחד. ברצוננו לתת לכם נקודות מסוימות אשר יוכלו להוות מעין הצעות עבודה. ראשית, כפי שנאמר לכם בעבר, בכדי לעבוד על טעויות מסוימות, יש צורך לעבוד הן מבפנים החוצה, והן מבחוץ פנימה. כלומר, העבודה צריכה להיעשות במספר מישורים. מישור אחד – נוגע למישור האנרגטי: מדובר על עבודה לגבי מערכת החינוך עצמה כהווייה, כישות, אשר יש לעבוד עליה אנרגטית ורגשית, מכיוון שלכל דבר הקיים ביקום קיימת הוויה וישות. וכאשר תרככו את הבלוטה של מערכת החינוך המנוונת הנמצאת כיום בעולמכם, הדבר ישפיע גם על הקודקודים המנהלים אותה. כמו כן ניתן במישור האנרגטי לשלוח וליצור מרחבים של אהבה, ריפוי, חמלה, ומתנה עבור כל הנוכחים בפירמידה. זהו המימד האנרגטי. מימד נוסף – נוגע לחלק העקרוני: רצוי מאד כי תגבשו עבור עצמכם תוכנית מפורטת, הכוללת מטרות, דרכי עבודה, וסדר זמנים?. רצוי שתגבשו מסמך עקרונות אשר איתו תרצו לפעול. רצוי כי תחליטו לאן בוחרים אתם לפנות, על מנת להתחיל ליצור את הדברים. רצוי שתגדירו לעצמכם אילו סוגים של מערכות רוצים אתם לבנות מחדש: המערכת הקשורה להורים, המערכת הקשורה למורים, והמערכת הקשורה לילדים עצמם. כל אחת מהמערכות האלו צריכה תשומת לב בפני עצמה, מכיוון שהדגשים שצריכים להינתן לכל אחת מהן, קשורים זה בזה. דבר נוסף: לזכור, יקרים, לפעול עם המערכת ולא נגדה. מכיוון שרוב הקבוצות אשר נפלו עד היום, היו קבוצות שניסו ליצור דברים חדשים ללא שיתוף פעולה אמיתי עם המערכת הקיימת. לעיתים, יקרים, יש צורך להשתמש באותם כלים ובאותן תבניות מקובלות עדיין, כדי ליצור את הקשר הראשוני עם מערכת החינוך, ומשם - על מנת שלא ליצור התנגדות ודחייה - להתחיל להביא את הדברים אשר אותם רוצים אתם להביא, הן לידי מערכת החינוך, והן לידי הציבור בכללותו. התבוננו וראו, יקרים, כיצד הקריאה אשר נעשתה עוררה לבבות כה רבים, גם אם רבים מאלו שהתעוררו לא הגיעו באופן פיזי, לנכוח אתכם כאן, אך חלק מהווייתם נמצא עמכם כאן. שלוחה לכם אהבה. נקודה נוספת אשר הזכרתם, היא המהות העמוקה של גילוי הילד, ומתן כלים עבורו בכדי לזהות את עוצמותיו, יכולותיו, ייעודו, ולתת לו את המרחב התומך בכך. נקודה נוספת היא ההורים: יש לעבוד על שינוי הגישה המרכזית הקיימת בתוכם, אשר פעמים רבות זורקת את האחריות על מערכת החינוך בלבד, כאשר המטרה היא להפוך אותם לשותפים, מתוך חיבור, מתוך אחדות. אשר למורים: עליהם לעשות עבודה עמוקה על נושא הקורבנות, מכיוון שרבים מהמורים המשרתים במערכת החינוך שלכם, למרות תחושת השליחות שהם חווים, חווים גם קורבנות באופן עמוק כאשר הם מתמודדים מול המערכת. ולכן יש צורך לחבר את המורים לעבוד על עצמם ראשית, על מנת לשנות את נקודת מבטם, כלפי עצמם וכלפי חוץ, עד למקום בו הם יוכלו לראות לגבי כל ילד מהו המקום בו הוא נמצא, ומהנקודה הזו להגיע אליו. ברוכים ואהובים תהיו. הבורא, לורד מלכיצדק, וכל החברים.